Emniyet
güçleri engellemezse hiçbir sorun olmadan, yani usulüne uygun bir "1
Mayıs" gerçekleştirilirdi. Fakat engeli gören topluluk buna hiçbir şekilde
kayıtsız kalamaz. Engeli koyan polis değildir. Polis orada bir kukla misali...
Kuklacıyı gören yok. İçler acısı gördüğümüz fotoğraf kareleri, hastanelerin
dolup taşması, ağlayanlar, yerlerde yatanlar. Acı çekenler, vücutlarına
aldıkları darbelerin izlerini bir ömür taşıyacak olanlar... Var mıdır bunların
hesabını verecek olan? Bir hükümet ki vatandaşının işçi bayramını kutlamasını engelliyor!!! Bugün kanları dökülen, feryat eden insanların sesleri çalınır mı emir verenlerin kulaklarına? Duyarlar mı dersin??? Nerede...
Servet SAYGINOĞLU – 1 Mayıs İşçi Bayramı (!)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder